Pro předplatitele

Koupit/Předplatit Pařát

Po dokončení objednávky vám na mail obratem příjde potvrzení o úspěšném provedení, dále vyčkejte na pokyny pracovníka Pařátshopu, který vás bude e-mailem kontaktovat.

Storno/zrušení objednávky
V případě, že se rozhodnete vaši objednávku zrušit a v případě, že objednávka ještě nebyla expedována, urychleně nás o tom informujte na telefonním čísle 774967229. V případě, že zboží nebude skladem nebo bude vaše objednávka zrušená z naší strany,  budete o tom neprodleně informováni.

Expediční lhůta
Zboží, které je skladem, je expedováno v rozmezí 1-3 dnů od objednání. K této době je pak nutno připočíst standardní dobu doručení Českou poštou.

Platba, poštovné, doprava
Platit je možné třemi způsoby:

1. Při převzetí zboží, t.z. dobírkou na České poště.
2. Převodem na účet, který identifikujete vašim jménem a číslem objednávky. Neidentifikované převody není možné dohledat a spárovat s objednávkou.
3. Paypall - v případě zasílání plateb ze zahraničí je asi nejvýhodnější využít služby PAYPAL

K ceně zboží není účtováno zvlášť balné. Balné je zahrnuto do celkové částky poštovného, které je následující:

• 80 Kč – zasláno na dobírku Českou poštou, platba při převzetí
• 37- 60 Kč – zasláno Českou poštou, zaplaceno převodem na účet před odesláním zboží
• 0 Kč – osobní odběr v sídle společnosti nebo dle domluvy

V případě, že budeme zasílat zboží jedné objednávky na druhý a další krát (například v případě, že zboží není aktuálně na skladu), další poštovné hradíme my.   

Pokud bude zákazník požadovat výměnu zboží v případě špatného zvolení parametrů produktu (například velikosti textilu), platí poštovné opakovaně.

Na Slovensko zasíláme pouze věci, které jsou momentálně skladem. Pokud si tedy objednáte více věcí a my je nemáme všechny skladem, pošleme vám jen ty, které skladem jsou, a zbytek objednávky stornujeme. Pokud byste si rádi na zboží počkali, musíte to připsat do objednávky. Pošleme vám vše najednou, ale dodací lhůta se pak může pohybovat až kolem 3 týdnů, popřípadě vás o dostupnosti zboží budeme informovat.

REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Každý kupující, který koupil zboží na našem e-shopu, má nárok dle občanského zákoníku na reklamaci zboží v případu projevení vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:
• poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
• opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem
• škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněnou uživatelem
• škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací


JAK OBJEDNÁVAT?
1. Vyberte si zboží v e-shop, které vás zaujalo a klikněte na PŘIDAT DO KOŠÍKU. V případě textilu budete přesměrování na podrobný přehled produktu, kde si zvolíte velikost případně barvu.

2. Pokud jste se rozhodli objednávat více zboží, systém vás automaticky informuje o aktuálním výpisu objednaných věcí.

3. Pokud si objednání některého z produktů rozmyslíte, pro jeho smazání využijte ikonku koše na levé straně od produktu ve výpisu nákupního košíku.

4. V případě, že máte vybrané všechno požadované zboží, klikněte na ikonku nákupního košíku v pravém horním rohu. Otevře se vám tabulka s přehledem požadovaného zboží. Pod ní se nachází několik tlačítek, OBNOVIT KOŠÍK, POKRAČOVAT V NÁKUPU a NAKOUPIT.

5. Po zvolení možnosti NAKOUPIT budete přesměrováni do přihlašování/registrování.

6. Vyplňte údaje a pokud si na vyplněnou adresu přejte zaslat zboží, prosím odškrtnete pod dotazníkem DORUČIT NA ADRESU.

7. Na konci objednávky klikněte na POTVRDIT OBJEDNÁVKU.

8. V sekci MŮJ ÚČET je možné sledovat stav objednávky.

Pokud budete mít jakékoliv problémy s nakupováním, napište nám objednávku mailem na redakce@paratmagazine.com nebo zavolejte na číslo 774 967229 a objednávku samozřejmě vyřídíme.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně

Novinky

Použijte kolečko myši

Všechny novinky

Pro předplatitele

Koupit/Předplatit Pařát

Jsme na Facebooku!